song

June 28, 2013

watching monster university together her

Assalammualaikum

                              
Anak anak mama yang dekat sane tu meh la sini, dengar mama nak bercerita , kumpul kumpul depan mama *ceh, sejak bile aku ade anak ni ==' haha
nampak tak gambar yang dekat atas tu ? sape nampak angkat tangan
hahaha abaikan, aku merrepek jap tadi, tahu tak lawak *krik krik krik hmm

bebalik aku nak cerita nie , jumaat lepas bersamaan 21/06/2013.. aku dengan syaza tengk wayang sama sama mula mula nak tengok cerita lain tapii tengok jam dah nk pukul 5 jadi kitorng tengok la cerita yang abis cepat , so cerita Monster University la kiteorng tengok ..

jujur aku cakap Monster University awesomeee ! comelll sangatttt .. aku sukeee sangat tengok kumpulan Oozma Kappa ! selain tu perangai mereka annoying gile haha , sikap mereka yang merendah diri , tetapi ade semangat nak tunjuk yang terbaik walaupun orang sekeliling  padang rendah dekat diorang . dah la memng rendah , memang kene pandang rendah la.
movie ni banyak mesej yang berguna kepada kanak kanak dan orang dewasa juga :)) .



Watak Mike Wazowski tu memang satu watak yang besar . dalam filem ni , dia adalah seekor monster yang comel dan tidak menakutkan . tu masalah besar bagi seekor monster sebab seekor monster perlu ada sikap yang menakutkan .


korang jangan lupe ar tengok movie nie , memang best la! walaupun korang mesti akan cakap " ala, cerita budak budak apa barang tengok " kau tengok muke aku ade aku kesah :3 hahah *emo.
holalala okey la bye bye sampai sini jelah aku nak cerita ..

No comments:

Post a Comment