song

December 26, 2012

Rombonggan Kahwin YAN & KHIR

assalammualaikum

                          
 time nie saya dekat pekan rabu with my boyfriend and girlfriend

    with nenek



adik beradik saya kecuali yang pakai baju kelabu tu sesat

with yasmin nabiha dye asik2 nak jalan dengan saya je,manja betul budak nie..

 kepanasan tunggu penggantin tak sampai2 duduk tepi parit, tak senonoh betul ..

warga kampung perepat , yang duduk dalam bas nie semua tak abis2 cakap pastu banyak tanye plak tu ishh.. penat saya dengan kakak nak menjawab soalan diorang semua..

    with adik irfan name dye ain budak nie banyak cakap jugak

with kakak

pakcik yang suke panggil saya 'aneh' eeh !~






lepas dari rumah penggantin kte orng balik tapi saya tak nak naik bas,nak naik kereta sebab nak pergi pulau pinang .. kalau balik naik bas rugi sangat tak dapat pergi pulau pinang..








okey sudah, saya malas nak upload gambar banyak2.bye bye :)

No comments:

Post a Comment