song

November 28, 2012

weee terharu malaysia menang !~

hai korang, korang tengok tak tadi malaysia vs laos,4-0 pulak tu. rugi aku tak pergi stadium bukit jalil, rugi rugi rugi sangat ! tapi tak apalah lah sekurang-kurangnye dapat tengok dekat tv :) 
aku,abang amir dengan imal semangat gila weh tengok.. mak aku kate apa dekat aku'sebab aku tak ada dekat sane lah malaysia boleh menang!' benggang je aku dengar .. ishh 
aku yang dekat rumah tapi buat rumah tu macam dekat stadium, memekak je sampai kene marah dengan mama,mama kate aku ni memekak je hahaha suke hatilah .. sapa suruh tak nak anta pergi stadium !~
haha lepas habis aku dah senyap dah, aman sikit rumah hahaha hobi :D
okeylah sebelum habis ni aku nak bagi pantun :-
bola masuk goal,
laos satu goal , malaysia empat goal.
hahah kasi bantai jelah :P





No comments:

Post a Comment